Öğrenci bilgi sistemine nasıl girebilirim? Öğrenci numaram ne?
Öğrenci bilgi sistemine ubs.nevsehir.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Öğrenci numarasını bilmeyen öğrenciler öncelikle öğrenci bilgi sisteminde mevcut olan “Öğrenci Numarası Sorgula” butonundan öğrenci numaralarını öğrenmelidirler. Öntanımlı şifreniz TC Kimlik Numaranızdır. Şifrenizi tahmin edilemez bir şifre ile bir an önce değiştiriniz.
Birinci sınıflar ders seçimi yapacak mı?
Evet bütün öğrenciler (hazırlık sınıfı öğrencileri hariç) öğrenci bilgi sistemi üzerinden ders kayıtlarını kendileri yapmakla yükümlüdürler.
Ders seçimi ne zaman ve ders seçimi için şahsen gelmeme gerek var mı?
Ders seçimleri 05-18 Eylül 2016 tarihlerinde ubs.nevsehir.edu.tr adresine kullanıcı adı kısmına öğrenci numarası, şifre kısmına da T.C. Kimlik Numarası yazılarak giriş yapıldıktan sonra online olarak (internetten) yapılacaktır. Derslerin başladığı 19 Eylül haftasında danışmanınızın yanına ders seçimi çıktınızla gidip bu formu imzalatınız.
Daha önce aldığım derslerden muaf olabilir miyim?
Daha önce alınıp başarılmış olunan derslerden muaf olmak için ilgili bölüm başkanlığına ders içeriklerinin en geç 30 Eylül 2016 tarihine kadar teslim edilmesi gerekmektedir.
Öğrenci kimlik kartlarını ne zaman ve nereden alabilirim?
Öğrenci kimlik kartları eğitimin başlamasına müteakip Meslek Yüksekokulumuzdan alınabilecektir.
Zorunlu yabancı dil dersi muafiyet sınavı nerede ve ne zaman yapılacak?
Zorunlu Yabancı Dil Dersi muafiyet sınavı 20 Eylül 2016 tarihinde öğrencinin kayıtlı bulunduğu Meslek Yüksekokulu bünyesinde yapılacaktır.
Katkı Payı/Harç Ücretleri Ne Zaman ve Nasıl Ödenecek?
Katkı Payı/Harç Ücretleri 5-9 Eylül 2016 tarihleri arasında Halk Bankası şubelerinden Öğrenci Numarasını veya TC kimlik numarası belirterek ödenebilecektir.
Yurt ve Burs başvuruları için Üniversiteden yapmam gereken işlemler var mıdır?
Yurt ve Burs ile ilgili başvurularınızı Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumunun internet sayfasından kyk.gov tradresinden yapmanız ve takip etmeniz gerekmektedir. Başvuru esnasında Üniversitemizden yapmanız gereken bir işlem bulunmamaktadır.
e-devlet yoluyla kaydımı yaptıktan sonra Üniversiteye herhangi bir belge getirecek miyim
e-devlet üzerinden veya şahsen kayıt yaptırdıktan sonra herhangi bir belge getirmeniz gerekmemektedir.
e-devlet yoluyla ön kaydımı yaptıktan sonra asıl kaydımı nasıl yapmalıyım.
e-devlet üzerinden kayıt yaptırmanız demek asıl kayıt demektir. Ayrıca kayıt işlemi yapılmamaktadır.
Kayıt sildirme işlemini nasıl yapabilirim
Kayıt sildirmek isteyen öğrencilerimiz bağlı bulundukları müdürlüğe bizzat başvurarak yapmaları gerekmektedir.
Kayıt dondurma işlemini nasıl yapabilirim
Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz okulumuz öğrenci işlerine haklı ve geçerli bir nedenin bulunması durumunda bir dilekçe ile bizzat başvururlar. Kayıt dondurma işlemi Eğitim-Öğretim döneminin başladığı ilk bir ay içerisinde yapılmaktadır.
- 2024 - 2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ara (vize) Sınav Programı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Derslerinin Başlangıç Saati Değişikliği Hakkında
- 2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Programı
- TÜBİTAK 2209-A ve 2209-B Araştırma Projeleri Destekleme Programı Başvuruları
- Kısmi Zamanlı Çalışma Başvuruları
- 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Öğrenci Danışmanları
- 2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. ve II. Ek Sınav Takvimi
- Tek Ders Sınav Başvurusu Kabul Edilen Öğrenci Listesi
- Tek Ders Sınav Duyurusu
- UAUSS 13. Uluslararası Avanos Uygulamalı Seramik Sempozyumu
- 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Bütünleme Sınav Programı
- Avanos Güzel Sanatlar Meslek Yüksekokulu Mimari Dekoratif Sanatlar Programı ve Mimari Restorasyon Programı Mezuniyet Sergisi
- 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Final Sınav Programı