...

Avanos Güzel Sanatlar Meslek Yüksekokulu

Ders Kayıtlarında Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler
29/01/2018

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI

DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER

1-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi

Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri) Öğrenim Ücretlerinizi

(ikinci öğretim öğrencileri) 29 Ocak-04 Şubat 2018 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Halk Bankası ve Vakıflar Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.

(Havale yolu ve bankamatik ile katkı payı / öğrenim ücreti yatırmayınız.)

Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız

gerekmektedir

* Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur.

 

2-) Ders Kayıt İşlemleri

*  29 Ocak-04 Şubat 2018 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin ubs.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.

Danışmanınızın onayıyla birlikte ders kaydınız tamamlanmış olacaktır.

3-) Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 05-09 Şubat tarihlerinde ilgili birime başvurmak zorundadır. Bu öğrencilerin kayıtları, devamsızlık sınırının aşılmaması ve mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.