Sevgili öğrencilerimiz,
Bildiğimiz üzere, COVID-19 küresel salgını nedeniyle yükseköğretim kurumlarındaki eğitim-öğretim faaliyetlerine uzaktan eğitim ile devam edileceğine karar verilmişti. Ancak evlerinde olan öğrencilerimizden, internet bağlantısı yeterli olmadığı için canlı derslerin takibinde, ders notları yanlarında olmadığı için ödev, rapor hazırlama vb. problem yaşandığına dair geri bildirimler olmaktadır. Üniversitemiz senatosu, bu şekilde ders takibi konusunda sorunlar yaşayan öğrencilerimizin, ortalamalarının düşmesi kredilerinin kesilmesi gibi konularda mağdur olmamaları için 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı Bahar yarıyılı ile sınırlı olmak üzere istedikleri dersleri bırakabilmelerine karar vermiştir.
Ders bırakmak isteyen öğrencilerimiz, 15 Mayıs 2020 tarihine kadar aşağıda bulunan dilekçe örneğini doldurarak fax veya e-posta (fotograf veya taratılarak) avanosmyo@nevsehir.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
İletişim : 0 384 511 56 76
fax : 0 384 511 56 77
- 2025-2026 GÜZ DÖNEMİ ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I DERSİ BİLGİLENDİRME
- 2025-2026 Akademik Yılı Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Bölüm Başkanları ve Öğrenci Danışmanları
- 2025-2026 Eğitim Öğretim Güz Yarıyılı Ders Kayıtlarında Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler
- 2025 - 2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Programı
- Azami Süreyi Dolduran Sınav Başvurusu Kabul Edilen Öğrenciler ve I. Ek Sınav Takvimi
- 2025 - YKS İle Üniversitemize Yerleşen Adayların Kesin Kayıt İşlemleri
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. ve II. Ek Sınav Takvimi
- 2024 - 2025 Bahar Yarıyılı Tek Ders Sınav Başvurusu Kabul Edilen Öğrenci Listesi
- 2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ TEK DERS SINAVLARI