Bahar Yarıyılı ders kayıtları 9-13 Şubat 2015 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Öğrencilerimizin bu tarihler arasında "Öğrenci Bilgi Sistemi" üzerinden ders kayıt işlemlerini gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Öğrencilerimizin bahar yarıyılına ilişkin ders kayıt işlemleri danışman öğretim elemanlarının onayıyla tamamlanmış olacaktır.
Kanuni öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri katkı payını, ikinci öğretim öğrencileri ise öğrenim ücretlerini ders kayıt haftasında (9-13 Şubat 2015 tarihleri arasında) ödeyeceklerdir. Öğrencilerimiz katkı payı ve öğrenim ücreti ödemelerini Türkiye’nin her yerindeki Halk Bankası şubelerinden yapabilirler veya Halk Bankası İnternet Bankacılığını kullanarak gerçekleştirebilirler. Ödemelere ilişkin dekontun bir nüshası öğrencilerimiz tarafından ders kayıt haftasından sonra Akademik Danışmanlara teslim edilecektir.
Ders Kayıtları ile Katkı Payı ve Öğrenim Ücreti Ödemelerine ilişkin ayrıntılı bilgi için tıklayınız.
- 2024 - 2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ara (vize) Sınav Programı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Derslerinin Başlangıç Saati Değişikliği Hakkında
- 2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Programı
- TÜBİTAK 2209-A ve 2209-B Araştırma Projeleri Destekleme Programı Başvuruları
- Kısmi Zamanlı Çalışma Başvuruları
- 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Öğrenci Danışmanları
- 2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. ve II. Ek Sınav Takvimi
- Tek Ders Sınav Başvurusu Kabul Edilen Öğrenci Listesi
- Tek Ders Sınav Duyurusu
- UAUSS 13. Uluslararası Avanos Uygulamalı Seramik Sempozyumu
- 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Bütünleme Sınav Programı
- Avanos Güzel Sanatlar Meslek Yüksekokulu Mimari Dekoratif Sanatlar Programı ve Mimari Restorasyon Programı Mezuniyet Sergisi
- 2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Final Sınav Programı